Žáci naší školy se zúčastnili 13. ročníku soutěže Bezpečně v kyberprostoru. Cílem soutěže je upozorňovat na rizika související s kyberprostorem. Žáci zpracovávali dané téma ve formě videa, pexesa nebo omalovánky. V pátek 24. května 2024 proběhlo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže, které se konalo v prostorách Krajského úřadu Jihomoravského kraje za přítomnosti ředitele kanceláře ředitele Krajského ředitelství policie Jihomoravského kraje plk. JUDr. Jindřicha Seckého a radního Jihomoravského kraje Mgr. Martina Malečka.
V kategorii video obsadila naše škola všechna 3 místa. Na 1. místě se umístili žáci Filip Mareček, Petr Harnach, Ondřej Belatka a Jan Letecký z IT2A, na 2. místě se umístili žáci Šimon Horčica, Lukáš Kroupa a Daniel Dohnal z IT3A a na 3. místě se umístili žáci Pavel Bartoš, Dominik Fasora a Filip Kníže z IT2A.
V kategorii omalovánky 2. místo získala Kateřina Kabátová, stejné umístění získal také Marian BorislavovGoranov, oba z IT3A.
Používáme cookies
Na tomto webu používáme cookies. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a sbírali data o návštěvnosti. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.